Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Drugi rok działalności Link to Poland

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: | 2014-12-05 09:26:15
aktualności

Dokładnie dwa lata temu został uruchomiony Link to Poland. Portal od samego początku zyskał opinie innowacyjnego pomysłu na promocję Polski w świecie, o czym świadczą nadchodzące do redakcji emaile z propozycjami współpracy lub objęcia patronatu nad różnymi wydarzeniami, pochodzące zarówno od Polonii i Polaków żyjących poza granicami kraju, ale również obcokrajowców poszukujących informacji na temat edukacji, biznesu czy turystyki w Polsce.

Dokładnie dwa lata temu został uruchomiony Link to Poland. Pomysłodawca portalu i jednocześnie menadżer zarządzający,  Mariusz Soltanifar opowiada o rozwoju portalu na przestrzeni minionych dwóch lat: “Link to Poland od samego początku zyskał opinie innowacyjnego pomysłu na promocję Polski w świecie, o czym świadczą nadchodzące do redakcji emaile z propozycjami współpracy lub objęcia patronatu nad różnymi wydarzeniami, pochodzące zarówno od Polonii i Polaków żyjących poza granicami kraju, ale również obcokrajowców poszukujących informacji na temat edukacji, biznesu czy turystyki w Polsce. Rosnące zainteresowanie ze strony wielu organizacji, mediów, firm oraz osób prywatnych przekłada się na dynamiczny rozwój portalu Link to Poland, który staje się tym samym multiplikatorem działań organizacji zaangażowanych w promocję Polski w świecie”.

Przykładem takich działań są patronaty medialne nad wydarzeniami organizowanymi przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. Krzysztof Przybył - prezes Fundacji – podkreśla, że “Link to Poland to prawdziwe kompendium wiedzy o Polsce, którego brakowało w internecie. Przejrzysta szata graficzna, ciekawa tematyka oraz pasja osób tworzących Link to Poland przekonała nas do zacieśnienia współpracy. Od początku tego roku publikujemy informacje o działaniach Fundacji, pod własnym kontem użytkownika, które Link to Poland oferuje, dla każdej zainteresowanej firmy, czy organizacji. Mamy świadomość, że poprzez medium, jakim jest Link to Poland, nasze działania są bardziej efektywne i docierają do jeszcze szerszej grupy odbiorców”.

Portal Link to Poland prezentuje również kalendarz wydarzeń organizowanych przez naszych rodaków na całym świecie, ukazując tym samym obraz Polaka otwartego na świat i jego wyzwania, mobilnego, widocznego w regionie, działającego na rzecz lokalnej społeczności, integrującego się z rodowitymi mieszkańcami kraju, w którym żyć mu przypadło, działającego jak satelita, któremu nie jest obojętna promocja Polski. Integralną częścią tego kalendarza są wydarzenia kulturalne. Jednym z najbardziej widocznych na świecie przedsięwzięć zorganizowanych ostatnio jest Play Poland Film Festival, obejmujący swoim zasięgiem nie tylko Edynburg, Londyn, Oslo, Shanghai, Ottawę oraz Nowy Jork, ale też wiele innych miast. Mateusz Jarża - organizator Festiwalu – podkreśla łatwość znalezienia informacji na portalu. – „Kalendarz wydarzeń na Link to Poland to jedyne w swoim rodzaju, niezwykle bogate źródło informacji, prezentujące festiwale, projekcie filmów, koncerty czy wystawy sztuki. To doskonała inspiracja dla Polaków rozsianych po całym świecie, zaproszenie do współtworzenia. Zapraszam organizacje kulturalne do informowania portalu Link to Poland nachodzących wydarzeniach, na które warto zwrócić uwagę, z przyjemnością będziemy w nich uczestniczyć” – dodaje.

Portal Link to Poland pielęgnuje także polskie tradycje, kulturę i historię. Marta Lefik, Prezes Pangea Network podkreśla: „Link to Poland to nie tylko nowoczesne źródło informacji na temat Polski, polskiej kultury i tradycji ale również międzynarodowa platforma, która w sposób kompleksowy przybliża inicjatywy i osiągniecia Polaków w sferze globalnej. Od samego początku jesteśmy zaangażowani we współpracę z portalem i planujemy wiele wspólnych projektów. Portal jest profesjonalnie przygotowany i umiejętnie prezentuje Polskę na zewnątrz”.

Link to Poland z zaangażowaniem rozpowszechnia informacje o innowacyjnych i nietypowych projektach. Przykładem jednego z nich jest projekt podróżniczy “Busem przez świat”. Karol Lewandowski, pomysłodawca inicjatywy, z przekonaniem stwierdza, że włączenie projektu pod skrzydła Link to Poland odniosło zamierzone rezultaty. -”Miło nam było podróżować i słyszeć nawet w dalekiej Australii o Link to Poland. Portal staje się coraz bardziej rozpoznawalny. Nawet osoby, które spotykaliśmy na naszej drodze słyszały o portalu Link to Poland i wyrażały się o nim bardzo pozytywnie. Cieszę się, że także nasza wyprawa została zaprezentowana w interaktywny i nowoczesny sposób. Liczymy na kolejne publikacje”.

Nie tylko Polacy mogą liczyć na wsparcie realizowanych projektów, ale również obcokrajowcy. Daniel del Rosal García,  pochodzący z Madrytu, wraz z grupą znajomych realizuje pierwszy serial o Hiszpanach żyjących w Polsce: Jesús García. “Dzięki portalowi mogliśmy dotrzeć z informacją do szerokiej grupy odbiorców oraz zainteresować inne media i osoby prywatne naszym projektem. Portal to prawdziwy link, umożliwiający znalezienie osób do współpracy, pasjonatów tworzących unikatowe projekty a przez to pozwalający działać skuteczniej i osiągać wiele wzajemnych korzyści”.

O efekcie synergii mówią także firmy, które coraz częściej zgłaszają się do redakcji Link to Poland zainteresowane promowaniem ich produktów i usług. Jedną z firm, która skorzystała z formy promocji, jakie oferuje Link to Poland jest firma przewozowo transportowa JUZWA. Wojciech Juzwa - właściciel – jest zadowolony z efektów promocji i zapowiada przedłużenie umowy partnerskiej. “Nowoczesny, czytelny i interaktywny sposób prezentacji naszej firmy pozwolił nam dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Poprawienie pozycjonowania, do którego przyczyniła się reklama na Link to Poland, wyświetlanie w pierwszych rezultatach w wyszukiwarce Google przyniosło nam dodatkowe zainteresowanie oferowanymi usługami.  Z pewnością będziemy kontynuować naszą współpracę z Link to Poland. To portal, który umożliwia przedsiębiorcom poszukującym nowych klientów, promocję swoich produktów i usług. Zachęcam innych do skorzystania z oferty portalu Link to Poland”.

Grzegorz Chęć,  współzałożyciel portalu, poleca dostępne formy promocji na Link to Poland i zaprasza do współpracy. „Firmy, które do tej pory skorzystały z naszych kampanii marketingowych były usatysfakcjonowane, bo dzięki nim zyskały ciekawe zlecenia oraz nowe kontakty. Wychodzimy naprzeciw  oczekiwaniom naszych klientów. Kampanie promocyjne dobierane są indywidualnie do potrzeb zamawiającego i pozwalają tworzyć dla każdego coś oryginalnego, dostosowanego do jego oczekiwań” – dodaje.

Portal Link to Poland ma formułę otwartą. Jest dla każdego, kto chciałby promować swoje projekty czy wydarzenia tematycznie wpisujące się w jego koncepcję. Sylwia Gołębiewska, założycielka Centrum Mowy i Języka – Strefa Mowy Dundalk w Irlandii, zauważa, że „w czasach, kiedy nie potrafimy już obejść się bez dostępu do informacji przez internet, dobrze jest wspierać inicjatywy, które mówią o Polsce i Polakach pozytywnie. Dlatego od dwóch lat współpracuję z Link to Poland. Emigracja uczy pokory. To wyzwanie dla obu stron  - wyjeżdżających i przyjmujących nas gospodarzy na całym świecie.  Właśnie, dlatego, takie portale jak Link to Poland powinny być źródłem informacji oraz pomostem łączącym zarówno Polaków z krajem jak i rodakami na całym świecie. Dzięki temu możemy wymieniać doświadczenia i dzielić się dobrymi praktykami. Dotyczy to również kwestii  utrzymywania naszego języka ojczystego.  Emigracja często pozbawia nas możliwości posługiwania się czynnego w mowie i piśmie językiem polskim. Dlatego tak bardzo ważne jest by od najmłodszych lat proponować dzieciom naukę w szkołach polonijnych i dbać jednocześnie, aby edukacja ta była realizowana poprawnie. Najmłodsi często dostają w ten sposób dar w postaci drugiego lub kolejnego języka. Prawidłowa umiejętność posługiwania się wieloma językami zależy jednak od świadomości dorosłych i ich wsparcia na każdym etapie poznawania. Tylko wtedy jesteśmy w stanie przygotować odpowiednio młodego człowieka i zapewnić mu dobry start w dorosłe życie. Portal Link to Poland wspiera inicjatywy szkół polonijnych oraz instytucji, które są tworzone, aby kształcić młode pokolenia Polaków na obywateli nie tylko Europy, ale już świata.”

Redakcja portalu Link to Poland zaprasza serdecznie do współpracy, osoby prywatne i organizacje,  chcące podjąć wyzwanie prezentacji Polski i Polaków w świecie, w sposób interaktywny i nowoczesny.

 

Link to Poland w liczbach, w roku 2012 – 2014

1095 opublikowanych artykułów

87 organizacji partnerskich

75 patronatów medialnych

17 referencji

10 150 liczba polubień na Facebooku

2866 liczba członków grupy na Facebooku

2055 śledzących na Twitterze

935 Pinów na Pintereście

 

Dane kontaktowe:

Link to Poland: www.linktopoland.com

telefon (międzynarodowy): 0031 684 978 862

telefon polski: 0048 602 466 265

Facebook: www.facebook.com/linktopoland

Twitter: www.twitter.com/LinkToPoland

Pinterest: http://pinterest.com/linktopoland/

Skype: linktopoland

Prezi: linktopoland





Wybrane
oferty polskich przedsiębiorstw

Katalogi stron

Każdy biznes wymaga rzetelnej reklamy. Jeśli chcesz, by Twoja firma pozyskała jeszcze większe rze...
Polska - Poznań 2021-04-20 Dodał: Jacek Cukierski IT/ICT Zobacz ofertę

Sklep z kosmetykami naturalnymi

Kufereknatury.pl to naturalne kosmetyki z całego świata. Sklep z eko kosmetykami to miejsce, w kt...
Polska - Łódź 2021-06-10 Dodał: Maja Majakowska Kosmetyki, Przemysł chemiczny i kosmetyczny Zobacz ofertę

Strony Internetowe - Tworzenie Stron Internetowych, Projektowanie Stron WWW

Zadbaj o wizerunek firmy, poprzez nowoczesną dopasowaną do wszystkich najnowszych standardów stro...
Polska - Kuryłówka 2021-06-07 Dodał: Marcin Lewandowski IT/ICT Zobacz ofertę

Zobacz więcej ofert